دانلود گزارش كارآموزي در شركت كنسرو كرج

یازار : amir

+0 به يه ن

فعاليت شركت:

شركت كرج كنسرو( شوبران) محصولات توليد شده خود را به نقاط مختلفي توزيع مي كند و علاوه بر كليه نقاط داخل كشور اين شركت توليدات خود را به خيلي از كشورهاي ديگر صادر مي كند درست است كه توليدات آن به ميزاني نمي رسد كه بتواند سفارشات داخلي خود را تأمين نمايد ولي به علت سود زيادي كه در صادرات به كشورهاي عربي از جمله عربستان، عراق، پاكستان، ارمنستان و افغانستان دارد بيشتر مايل به صادرات است تا ورود محصولاتش به بازارهاي داخلي.

يك موضوع ديگر كه در فعاليت اين شركت وجود دارد اين است كه شركت اغلب محصولات خود را به صورت عمده و بدون ليبل شركت خود به شركتهاي ديگر مي فروشد و آن شركتها با ليبلهاي منحصر به خود توليدات اين شركت را به بازار منتقل مي كنند به همين دليل است كه اين شركت نتوانسته آن طور كه بايد نامش را در بازار داخلي مطرح كند.

شركت كرج كنسرو( شوبران) اغلب كارهاي خود را به صورت سنتي و دستي انجام مي دهد و از دستگاههاي پيشرفته در اين شركت خبري نيست.

 اين شركت به غير از توليدات كنسروي خود چيز ديگري را توليد نمي كند بنابراين تمامي شيشه جات و قوطيها و وسايل ديگر بسته بندي را از شركتهاي ديگر از قبيل شركت مريم خريداري مي كند.

يك سري ديگر از توليدات اين شركت به شركتهاي ديگر براي مصارف خودشان يعني، صبحانه و نهار پرسنل شان فروخته مي شود.

فهرست مطالب
عنوان                                        صفحه
مقدمه    1
تاريخچه و آشنايي با شركت    2
فعاليت شركت    3
ساير اطلاعات شركت    5
نمودار (چارت) سازماني    6
مراحل توليد    9
فصل دوم – حسابداري شركت    14
انبار مواد اوليه    17
خط توليد 1 و 2    23
اداري و تشكيلاتي    24
سيستم حقوق و دستمزد    25
حسابداري صنعتي يا بهاي تمام شده    29
حسابداري فروش    34
سود و زيان    35
ترازنامه    37
كلام پاياني    39

 

جهت دانلود كليك كنيد